Wednesday, May 6, 2009

tolongggg!!

huhuhuhu..saper ader kenal maner2 orang yang keja kat Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ)?aku takleh renew lesen keta ni.sangkut kat saman.menciiiiiiii.ni sure nk renew roadtax pon tak lepas ni.ader tak wei sesaper yang keja kat JPJ tu?tolongla aku wei.dahla banyak $$$$ nak pakai bulan ni ni.kot2 la aku leh bayar saman murah sikit ker.leh kasik diskaun ker.laki aku lagi la berlambak2 saman.dia ni pon sah2 takleh renew lesen dia ni.papa,lesen awak mati bulan 8 kan.p carik duit cepat.pergi2..nanti susah lak karang.kalo korang nak tau, laki aku ni saman ader banyak tau.tadi aku check.ya allah!mak oi pa.saman awak.erm...ni tak lau la berapa riban kena ni.sure ribu riban ni.adoiiyaaa...tolong aku weiiiii!

8 comments:

*MaMa HeRdA* said...

aku x dapek nak tolong kak..tolong bg semanagt je ni..adehhh..sabor yer kak..apo kato ekau berscandal dgn mana2 pegawai JPJ utk sebulan dua..hahaha..jgn ikut ckp aku kak..kahhhhh..

A.I said...

isk!!! banyak mana saman kau tu wei????

Mizz_Ila said...

banyaknye saman ko!

Ciklinn said...

aduyaiiii yer ker skrg takleh renew yer kalu sangkut saman... huhuhuhhu linn takde orglah kak....

saveme_zero said...

ko msk eg ke apa tah..ada diskaun 50% skrg ni.

saveme_zero said...

ni linknya... http://www.easyrenew.com.my/
aku tak penah renew kat sini...ko try la kol

FaizAmY said...

weh...belambak saman ko sampai x leh renew lesen...saman aku dan juga somiku disettlekan oleh bapak mentuaku krn beliau adalah seorg polis..ko nye saman kan sure dah ade yg waran tangkap....ko settlekan yg tu dulu laa..

Unknown said...

her..aku pon ingat camtu gak ler.skandal ngn maner2 JPJ.hahahha

kak ai:-banyak gak ler kak.leh tolong bayar sikit tak?kuikuikui

ciklin:-apo kan dayo

sue:-takleh la sue.nk kena settle gak saman ni.tq for ur info.

paih:-aku nk kenen2 bapak mertua ko lah.leh tak?hehehhe