Thursday, May 7, 2009

melawat JPJ Padang Jawa..cehhhh

hari ni aku amek MC.kuikuikui.bukan sajer2 nk berjalan2 or apa tau.aku nk p JPJ padang jawa.nk settle saman cz aku dah tak bleh nk renew lesen keta n roadtax keta.aku ader saman jpj.ni saman ni dah lama sbnrnyer.2007.tapi b4 ni aku juz ignore jer.tau2 takleh nk renew lesen n roadtax.padan muka aku.hahahhahahha.suka tangguh2.laki aku pon amek coti gak.teman aku.so, lebih kurang dalam kol 12 aku sampai saner.p kat kaunter cek saman dulu.maner la nk tau aku yang gomen punyer style ni,kalo time lunch memang takder sekor pon kat kaunter tu.elok aku masuk jer dalam tu,ngam2 kol 12.30.semua dah angkat bontot.kalo yang ader tinggal pon memang dorang takkan layan.ko datang la balik kol 2pm.e..teruk betol.dahla lunch amek masa 1 1/2 jam.tak paham betol aku ngn gomen ni.menciiiiinyer.yerlah.nk kena plak tunggu kol 2pm.ermm..apakan daya.tunggu jerlah oii.kalo ko dok cegat depan kaunter tu pon wat lenguh kaki jer.takder maknanyer... tengokla....ngam2 kol 12.30 semua cabutttt.geram aku..
so,tunggu jerlah.ni aksi laki aku.takder kejo nk buat.aku sajerla suh dia posing2.hehehehe
ni kaunter memula kitaorg serbu.cek nama.memang kopem black list.huhuuhuh.cian2
letter kat ats tu tak clear kan.takperlah.meh aku citer.ni muka tersenyum.baru lepas amek present.kiranyer kes saman jpj tu tercoverla sikit bila dapat present ni.hehehhehe...nk tau present aper?nnt aku citer yer...

2 comments:

Mizz_Ila said...

adoi..macam2 la akak ni.

FaizAmY said...

surprisenyee..ko dapat present ape tu kak aiza? dari jpj erk..kahhhh..mcm2..