Tuesday, December 30, 2008

sepupu aku dari aussie

wehoo...dah lama tak update blog aku ni.biasala.takder mood.kalo dah ader tenet kat umah nnt agaknyer baru aku rajin sikit kot nk update blog ni.tadi berYM ngn kak long aku.dia send pic kasen aku dari aussie.akteli kasen aku ni,kami kat Malaysia takpetnah jupe pon.kiranyer, ni la first time nenek aku jupe cucu yang sekrang ni dah berumur 22 thn dah.dia dok aussie.mak dia merupakan adik mummy aku.aunty aku ni kawen ngn org saner.sekarang ni aunty aku dah ader 4 org anak dah.2 lelaki n 2 pompuan.kalo tak silap aku, ni anak dia yang no 2.aunty aku pon last year baru balik Malaysia setelah bebrapa tahun kami terputus hubungan.nak kata terputus hubungan terus tu takderlah.kontek2 by phone tu ader.kalo nak citer sejarah aunty aku ni, sampai besok pon tak habis.so, korang layan jerla pic kat bawah ni yer.

ni jonathan ngan anak kak long aku-aleesya.comelnyer chaha pakai tudung.hehhe

ni lak, kat umah pakcik aku (ayah lie-adik mummy aku)yang rambut dah tak baper nk ader tu.ni wedding photographer ni.n tu, abe long aku (hubby kak long aku) n anak2 kak long aku.


ni lak, pic kat umah aku (umah kat kg).nurul (adik bongsu aku),jonathan,abe chik (adik aku),nenek aku (bonda mummy aku),kak chik (adik aku) n kak long aku.


ni, abang ipar aku (abe long)

jonathan n kakak (anak kak long aku)


jonathan n aleesya (anak long)


ni pic mummy aku n anak2 buah aku.suka la tu mummy jupe anak sedara dia tu.tak pernah jupe kan.huhuhu


tengokla tu.betapa xcitednyer mummy aku tu.


kak long yang xcited giler jupe kasen yang tak pernah jupe ni.

weiii, jonathan.tunggula kasen mu yang cantek comel ni balik.nnt kita sesama skiping london gitu.hahhahaha.



























8 comments:

Syafa said...

wah...ko ade cousin dari ausie ye..enchemm nye dia...kim salam eh..kahhhh

Mizz_Ila said...

erm...sayangnye nama dia JONATHAN.. alangkah baik namanya JONED BIN.....

Unknown said...

hahha..ila!

♥ Eda ♥ said...

die aussie belah mana..habaq mai..leh aku ngorat dulu...babai sya..wakakak

Unknown said...

salam...amboi handsomenya sepupu kamu tu....

mummysyafie said...

wah encem nya kazen ko.

oklah kan...dier tetap ingan ngan family kat sini

nasz said...

amboi diam2 ade cousin dr aussie... eh, dia pandia cakap melayu tak??

A.I said...

fuyooooo...
ade sepupu omputih la! bila kau nk jumpa dia wei? kim salam aku kat dia..keh keh..