Monday, December 22, 2008

blog aku kejonggg

wehooo2...hehehe.dah lama aku tak update blog aku ni.sawang dah naik dah.aku dilanda KEMALASAN teramat tuk update.huhuhu.akteli banyak sangat benda yang terjadik sepanjang aku tak berupdate blog aku ni.last ri tu b4 Raya Haji kan.ermmm..malas nk ingat balik aper yang jadik masa raya hari tu.lupakan....
pastu nk dijadikan citer, sabtu hari tu ader la plak yang terasa ngn aku.ermm,sapa suh sibuk2 hal aku.ha..kan dah kena fire ngn aku.aku rasa kalo korang kat tempat aku pon sure akan bengang gak kan.yerlah.terlalu bz body sangat pasal aku.sibukk cakap aku ni suka berchat.gelarkan aku miss internet lagi.tak pasal2 kena sound ngn aku MISS KEPOHH.hahahhahah.so, lenkali kalo rasa diri tu takleh nk accept apa owg akan cakap tentang kita, janganlah nk sibuk2 hal org.kan dah kena.lu pikirlah sendiri, bak kata Nabil.hahahhahahha

3 comments:

♥ Eda ♥ said...

uikss sape yg ko sound effect tu..member opis yer..huhu

Syafa said...

weh...beso nye gambo airel tuuu..mcmane ko wat..whakkaka..terkezuttt aku...hehehe

Intan said...

hai first time lawat sini..nice blog!