Monday, December 1, 2008

pagi yang kelam kelibut

aku sebenarnyer takder mood sangat la hari ni.pepagi lagi dah ilang mood.laki aku ni 'lo'lat' dia tak habis2.kunci motor n kunci umah ilang.tak tau maner letak.adoii la.dahla kunci spare takder.pon sama.tak tau maner diletaknyer.isyhhh.geram tol la!bila dah jadi camni dia pon mula la nak naik angin.ngn kita2 sekali kena marah ngn dia.pastu kuar nk carik lam keta, tengok kat depan semut lak banyak.dia bising lagi.'mi, awak buang aper kat depan ni.cuba tengok ni.semut dok hurung.nanti kang, abis lak kaki anak tu kena gigit ngn semut'.la..aku plak yang disalahkan.aku geram ni.aku balas la balik,'pa..tengok tu.bukak mata leluas.tu anak cicak mati la.bukannyer mami buang makanan bukan2.'ek elehh..laki aku ni.dia tensen carik kunci tak jumpa, aku lak yang disalahkan.pastu dia amek botol ridsect tu n dispraynyer sebanyak mungkin. ya allah!dia ni.patutler spray tu, 2 btl besar tu pakai tak sampai sebulan.lantak ko lah.malas aku nk bising2.kang jadi gaduh lak.
malas aku nk tunggu dia. aku start jer enjin keta, jalan ler.tak tau ler dia jumpa ker tak kunci motor tu.kalo tak jumpe, tak keja ler jawabnyer.biar ler dia dok umah.leh kemas2 aper yang patot kat umah tu.laki aku ni memang boleh diharap.tapi kenkadang tu dia ikut mood dia la.kalo dia rasa nk wat, memang dia akan wat semua.dari cuci kain baju, sapu umah, moop lantai n yang paling aku suka....dia cuci toilet.hahhahha.aku memang dah lama tak wat keja ni.memang selalu pon dia yang wat.nway papa,thanks yer kerana leh harap wat semua benda2 ni.sayang papa!!

1 comment:

A.I said...

hihihi...ade gak hanginnye ye. Tp bagus la kau ni. kira penyabar le orgnye. Takpe la aiza, dia rajin gak nolong kau. :)