Wednesday, December 3, 2008

ANAK MAMI DAH BESAR

tengok tu.bantal tak nk lepas nyer.ni bantal buchukk dia.memang tak leh kalo takder bantal ni.memang tak kan lena tido.b4 tido dia mesti isap ujung bantal tu n satu tangan lagi carik bucu bantal.pastu baru dia leh tido.ermm..entahlah anak mami ni.janganlah dah besar sok pon masih lagi nk tidur isap bantal.huhuhu.


semalam 02/12/08 genap umur airell 1thn 4bln.cepat jer masa berlalu kan.dah besar dah airell.kalo ingat masa nk lahirkan dia, ya allah takutnyer.memang takut.tapi alhamdulillah selamat n dah besar dah dia.so, balik keja semalam lupa yang semalam 2hb.so, lepas mandi siap2 tu ingat nk goreng mee hon tapi airell lak nk berkepit ngn aku.sampaikan masa aku tgh mandi tu, dia dtg ketuk2 pintu bilik air suh aku cepat2 kuar. dia memang tak boleh dok sensorang.nk gak ader org temankan dia.papa dia lak belom balik lagi. so aku main2 ler ngn dia dulu.sambil baring2 tu, aku teringat ler yang hari ni 2hb.so aku pon nyanyi ler hepi besday tok dia.dia memang suka sangat kalo aku nyanyi lagu besday ni. tengok ler pic dia tu.ralit jer dok dengar aku nyanyi.tengah kusyuk dengar aku nyanyi tu.hehhehe.


2 comments:

A.I said...

musti sore kau tak sedap!!! kahhhhhhhhhhhh...

:P

Anonymous said...

salam kenal2 aiza...comeynye anakanda...