Saturday, April 4, 2009

aku dah dapat jawapan

setelah dikaji n dipikir2kan, akhirnyer aku dah dapat jawapan.jawapan pada persoalan aku hari tu.YESSSSS!!!!aku nak.aku jugak rasakan yang aku harus ader transformasi.bukan saja tuk diri aku tapi tuk family aku jugak.perkara pertama yang aku buat transformasi,aku potong rambut aku.rambut azam baru.hehhehe.kalo org lain azam dah start masa januari hari tu.tapi takper.aku lambat sikit.janji akan membuahkan hasil yang sangat2 lumayan.n insyaAllah impian akan menjadi kenyataan.AMINNNNN.doa2kanlah tuk aku yer kengkawan.

6 comments:

Ummi Nuhlan said...

salam taaruf...
insyallah...semoga mencapai impianmu...amin..

mummysyafie said...

semoga berjaya yer babe..

amin

ellyna said...

AIZA ...

APE2 PUN YG KO stuggleKAN
AKU TETAP MENDOAKAN....
AKU KENAL KO...MEME 'BULL'LLEH LA,CAYO!

NuRuL DhiA said...

salam,
semoga berjaya, gambate ne :)

Mizz_Ila said...

wat je apa yg terbaik utk diri ko kak aiza oi..

caiyokk~

A I said...

good luck mummy airell