Wednesday, November 12, 2008

dah lama tak update blog aku ni.asyik dok baca n telek blog owang jer.huhuhu.aku ni dalam proses pembelajaran.masih baru kat dunia blog ni.hehehhe.sampaikan nk wat yang pelik2 sikit pon aku tak pandai.takperlahh..owng cakap berakit2 ke hulu, berenang2 ke tepian, bersakit2 dahulu, bersenang2 kemudian.ehh...ader kena mengena ker peribahasa ni ngn apa yang aku cakap ni.hentam sajerlahh.
ingat nk masuk tenet la kat umah. pc ader.tak usik pon.dari dok sajer tu,lehla gak aki godek2 tenet.tol tak?dahla bayar kat lin tak habis lagi.lin.....ku masih ingat utangku.nnt, insyaallah.bulan depan aku bayar.tapi bayar cikit2 yer.hehehhe.banyak benda lagi nk citer ni. tapi masa tak mengizinkan.dahla off aku ni ader gm baru.kan tak pepasal lak, bonus aku tahun ni dikurangkan. k lah.nnt aku sambung lagi yer...

2 comments:

A.I said...

ha..hapdet pon!

hihihi..tulah, aku ingat pon nk pasang tenet gak kt umah. Tp TM lembab nk mampos! modem dah dapat..tp takleh nk sambung lagik! geram aku!

mummysyafie said...

salam kenal..thanks sebab sudi lawan blog kiter. pas ni takmo jadi silent reader dah tau..

kalau nak pasang tenet..amik roadband je. senang nak awak kehulur kehilir. kiter pakai maxis broadband tapi servis...mak aiii..slow giler..